Някои реакции
за българското участие
"Най-доброто впечатление направи павилионът на България. Той съществуваше само като пощенска картичка, разпространявана конспиративно от симпатизанти. Повечето от другите национални павилиони/убежища се взеха много насериозно и показваха изпитаното и предвиденото."
Хорст Кристоф,
сп. Profil, Виена, 12 юни 1999

"... хубавата идея на българина Недко Солаков, разпространена чрез множество картички с важно съобщение."
Елена Пунтиджа,
в. Il Giornale, Милано, 10 юни 1999

"Недко Солаков донесе собствения си преносим павилион. Тъй като от 1964 г. България не участва (във Венеция), той си е отпечатал пощенска картичка, върху която държавата обявява завръщането си през 2001. Ще бъдат ли балансирани взаимоотношенията между биеналето и България?"
Харалд Фрике,
Tageszeitung, Берлин, 11 юни 1999

"Мисля, че реакцията на българското "шоу" беше много добра. Тези от нас, които носеха фланелките, станахме "пространството" на българския павилион за един ден - страхотно. Единия ден аз, шотландецът, на следващия ден - китаецът от Париж Ху Ханру... Ху и аз проведохме конференция в Британския павилион миналия петък и той каза, че този проект е един от най-добрите национални павилиони."
Чарлз Еше, куратор,
The Modern Institute, Глазгоу


"Аз също бях впечатлен как вашият проект бе изключително добре посрещнат. Носех вашата фланелка вчера, на откриването на изложба на завършилите студенти в Нант, където всеки вече я познаваше."
Роберт Флек, куратор
Австрия - Франция

"Поздравления за неортодоксалното участие."
Грегъри Фолк, критик и куратор,
Ню Йорк

"Според мен двете най-добри официални участия в биеналето бяха българското и тайландското. И двете реагираха на проблема за културната хегемония и намериха възможност да означат кризата на традиционните кодове за репрезентация. Чувствах се горд и поласкан да разпространявам вашата работа подобно на посланик."
Андреас Шпигъл,
куратор и професор
в Институт за културни изследвания,
Виена

"Поздрави за много добрия проект "Съобщение" във Венеция. Вече получих много добри отзиви за него от хората, които бяха там."
Кристофър Филипс,
редактор в сп. Art in America