агресии битки братовчеди бюлетини десанти забрани закани заклинания записи заплахи изцепки имиджмейкъри кампании квоти клетви клипове комисии компромати корупции креатури лозунги мачове обещания обиди обръщения откровения подкупи послания страхове чалги агресии битки братовчеди бюлетини десанти забрани закани заклинания записи заплахи изцепки имиджмейкъри кампании квоти клетви клипове комисии компромати корупции креатури лозунги мачове обещания обиди обръщения откровения подкупи послания страхове чалги      
Бай Ганьо revisited, Вера Джамбазова
Благоевград, Маринела Мирчева
Бургас, Митко Новков
Варна, Людмила Димова
Видин, Любен Русков
Плевен, Албена Цветанова
Пловдив, Калин Петков
Русе, Нели Пигулева
Смолян, Евгения Иванова

С какви послания политиците и просто случайно изплували, жадни за власт люде се опитват да спечелят в местните Избори '99?
Търсене на собствени сили или опора в централната власт пропагандират кандидатите? Как се използват многобройните вече местни медии в предизборната обстановка? Какви нови идеи в политическата реклама са се появили?
Картината от осемте града, очертана от нашите автори, която представяме тук, не е особено обнадеждаваща: малко честни и адекватни на днешния ден послания; баналност, която води до банални решения на имидмейкърите; традиционно взиране в столицата; предимно правителствени кандидати в медиите.
В една държава, в която децентрализацията се схваща само като рецепта на Европа, а не като култура на съществуване; която се трансформира от тоталитарно централизирана в централизирана правителствено, местните избори имат значение, доколкото помагат на правителството да усили контрола.