Изложбите на Искра Цанкова-Сиама (фотография) и Рада Цанкова (графики и рисунки) в Европейския културен център - София, се обединяват не само по роднинска линия (авторките са братовчедки), но и посредством изяществото на произведенията им. Нежността на женските (ангелски) образи в работите на Искра Цанкова-Сиама се подчертава от насложените предмети - ветрила, воали и други. Потъващите зад прозирни материи лица, спокойните мечтателни състояния, вглъбените погледи с лека сянка на демоничност в тях "обезплътяват" представената действителност до степен, в която зрителят "забравя", че съзерцава фотографии.
Произведенията на Рада Цанкова (завършила през 1998 г. Националната академия за изящни изкуства, Париж) също очароват, но с минимализма си - в пряк и преносен смисъл. С изключително прецизни леки щрихи, които сякаш едва "докосват" хартията, художничката създава както "реалистични" пейзажи, така и метафорични картини, импресии и почти декоративни произведения. Особено впечатлява дипломната й работа "Пътят на един народ", разположена върху цяла дълга стена на галерията. С помощтта на туш и перо тя пресъздава планини, равнини, море, небе, кервани, галери, бойни полета, биваци и дори... бар на плажа с високи столчета. Така и не разбрах кой е народът и откъде-накъде е пътят му, но това като че ли няма значение. Поразява размахът на произведението, който доказва способността на художничката с няколко щриха да създаде пълнокръвен образ, а с още няколко - величествена панорама.

Диана Попова