Гена Димитрова закри дните на Плевен в края на май. В тържествения концерт по този повод участваха още учениците й Велислава Николова, Елена Баръмова, Байса Каменополска, Алексей Иванов и Стефан Владимиров. Плевенската филхармония под диригентството на маестро Георги Нотев беше достойният партньор на голямата българска певица.
Силно впечатление оставиха изпълненията на младите певци, с които Гена Димитрова работи от няколко месеца. Те направиха категорична заявка за сериозна певческа кариера.
Елена Баръмова изпълни ария на Мими от "Бохеми" на Пучини и развълнува публиката с финия си и нежен глас. В ария на Захария от "Набуко" на Верди Алексей Иванов показа широта и благороден тембър, а Стефан Владимиров като Банко от "Макбет" (отново Верди) разкри сериозния потенциал на един емоционален бас. Байса Каменополска зарадва публиката с добре овладяния си глас и добро фразиране в арията на Лиу от "Турандот"(Пучини). Но най-много се открои Велислава Николова с овладяния си мощен глас, чиято емоционална изразителност блесна в арията на Сантуца от "Селска чест".
Безспорната кулминация в концерта бяха двете изпълнения на Гена Димитрова - ариите на Амелия от "Бал с маски" (Верди) и на Джоконда от едноименната опера на Понкиели. За сетен път се видя какво огромно и уникално явление не само за българската култура е тази певица.
Недвусмислено възхищение предизвикаха и оркестрантите на Плевенската филхармония, които само за два дни (след продължително турне в Португалия и Испания) подготвиха програмата на концерта. Участието им беше високо професионално и достойно за равнището на голямата Гена Димитрова. Показателно за нивото на състава беше изпълнението на "Танца на часовниците" от "Джоконда", където изпъкна както виртуозността на отделните инстументалисти, така и вещината, майсторството и сигурността на диригента Георги Нотев. Самата Гена Димитрова не пропусна да изкаже задоволство от концерта си с Плевенската филхармония, наричайки оркестъра "превъзходен".

Августина Серафимова