4-та книжка на "Следва" - списанието за университетска култура, издавано от НБУ - помества в незначителния си обем значителни текстове: статията "Художествената колекция в епохата на нейното дигитално ре-продуциране" от Ирина Генова (която следва да бъде четена и в контекста на дебатите относно виртуалния музей на Център за културни политики "Сорос", а защо не и с оглед на колекцията на Боян Радев, изложена сега в СГХГ), академичното слово на Михаил Неделчев под наслов "Идеалното академично битие", архивните страници от Иван Саръилиев, посветени на коледните приеми у Рокфелер и Карнеги (и придружени от коментар на Надежда Александрова), наброската "Концерт в Пасадена" от Милчо Левиев...
Адекватно в 4-та книжка на "Следва" присъстват студентите: Олег Константинов, Димитър Таралежков и Никола Бошнаков с литературния сценарий "Постмодернизъм"(жанрът дебютира в списанието, при това по смешен и мнооого само/ироничен начин!), Георги Мартинов с "Около въпроса за 'творческа атмосфера'", Светослав Николов с "Театър-триъгълник и театър-права", както и др.
"Следва" дължи прекрасния си графичен дизайн на художничката Надежда Олег Ляхова, която с много такт е илюстрирала броя с фотографии, дело на студенти от НБУ. И с работата си е отприщила доста словесна енергия.

М. Б.